advanduren

woensdag 9 april 2014

Broekpolder en Kandelaar

Ging naar de Broekpolder voor het Oranjetipje maar niet gezien, maar wel de Kleine Bonte Specht, 'n nieuwe soort voor mij, hij zat wel hoog in de boom.
Terwijl ik mijn broodje stond te eten hoorde ik 'n Appelvink bij de golfbaan, dus snel mijn camera gepakt. Weer terug naar de Vockestaert kwam ik 4 pullen Kieviten tegen
Appelvink

Appelvink

Appelvink

Appelvink

Kleine Bonte Specht

Kleine Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Rietzanger

Rietzanger in baltsvlucht

Rietzanger in baltvlucht


Graspieper
Tjiftjaf

Tjiftjaf

Tjiftjaf


Zwartkop (man)


Kievit pul 

Kievit pul

Kievit met 4 pullen


Kievit met 4 pullen 

Blauwe Reiger

Grutto

Dagpauwoog

Bont Zandoogje

Nijlgans (juv)

Nijlgans

Geen opmerkingen:

Een reactie posten