advanduren

vrijdag 6 juni 2014

Vockestaert-Kandelaar

Na 10 dagen Lapland-Varangerfjord, die ik nog moet uitzoeken, heb ongeveer 3600 foto's gemaakt, die ik binnenkort op mijn blog zet.
Nu op 6 Juni heb ik weer mijn rondje Schiedam gemaakt, waar ik weer 'n aantal vogels tegen kwam.
Boerenzwaluw

Winterkoning

Huismus die lekker 'n bad neem met het warme weer.
Huismus

Huismus (juv)

Meerkoet (juv)

Paar juv. Rietzangers zijn ook uitgevlogen en op zoek naar insecten.
Rietzanger

Ook 4 juv. Baardmannen lieten zich goed zien.
Baardman (juv)

Baardman (juv)

Baardman (juv)

Rups die boven op 'n rietstengel hangt, weet nog niet welk soort het is.

Bij de Vockestaert zitten 2 Snorren 1 zat dichtbij.
Snor

Snor

Snor

Snor

Snor

Bergeend

Bergeend

Rietgors (man)

Bij de Kandelaar zag ik paar Kleine Karekieten met 'n paar juveniele erbij.
Kleine Karekiet

Kleine Karekiet

Kleine Karekiet

Kleine Karekiet

Kleine Karekiet

Bosrietzanger zat vrolijk zijn deuntje te zingen.
Bosrietzanger

Bosrietzanger

Er zaten 'n aantal jongen mussen op mijn balkon
Huismus  (juv)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten