advanduren

dinsdag 1 juli 2014

Vockestaert+Kandelaar

Mijn dagelijkse rondje gemaakt als het weer meewerkt.
Veel kijkplezier.
Putter

Putter

Roodborsttapuit (man)

Roodborsttapuit  (man)

Gierzwaluw

Gierzwaluvm

Gierzwaluw

De zwanen zijn al flink in de rui .
Pa Knobbelzwaan

Ma Knobbelzwaan

Zou ze mij zien , ik verstop mijn kop achter mijn vleugeltje .
Knobbelzwaan (juv)

                                                                       Ze ziet me niet .
Knobbelzwaan (juv)

Knobbelzwaan (juv)

Knobbelzwaan (juv)

Ringmus

Deze Hermelijn was op jacht naar 'n Woelrat die hij na 'n half uur jagen te pakken kreeg .
Hermelijn

Woelrat

Hermelijn

Hermelijn

Hermelijn met 'n Woelrat

Hermelijn met 'n Woelrat

En bedankt voor de eventuele reacties .



2 opmerkingen:

  1. Wat een hoop leuk dierenspul weer Loes ! Die zwemmers zijn echt helemaal top zeg !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's weer Loes en van die Hermelijn was natuurlijk een top moment!

    Gr,
    Remco

    BeantwoordenVerwijderen