advanduren

zaterdag 9 januari 2016

Vockstaert

Eindelijk weer 'n dag mooi weer , dus richting Vockestaert waar ik de eerste sijs tegenkwam tussen de Putters, daarna met Wim Veldhuis naar de Broekpolder gefietst voor de Klapekster maar niet gevonden wel was er 'n Kleine Zilverreiger, daarna zijn we terug naar de Vockestaert gegaan waar ik richting huis ging toen Wim mij belde dat hij 'n Buidelmees zag, dus ik weer in rap tempo naar de Vockestaert gefietst en gelukkig zat hij er nog waar ik 'n paar foto's kon maken.
De volgende dag weer 'n poging gewaagd om hem te vinden maar helaas niet gevonden, wel Kleine Barmsijzen in slecht licht, daarna nog naar de Kleine Zwanen gegaan.

                                     Veel kijkplezier, en klik op de foto voor 'n beter beeld

Putter

Sijs

Sijs

Torenvalk 

Torenvalk

Kolgans

Buizerd

Buizerd

Grote Zilverreiger

Grote Zilverreiger

Kleine Zilverreiger

Judasoor

Buidelmees (juv)

Buidelmees (juv)

Grote Barmsijs

Grote Barmsijs

Grote Barmsijs

ijsvogel die ver weg zat.

Grote Zilverreiger

Kleine Zwaan

Kleine Zwanen

Kleine Zwanen


En bedankt voor de reactie op mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Loes
    Toch mooie momenten en foto's ondanks het slecht weer !
    Super mooi om de buidelmees te zien .
    Gr Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie soorten en wat een mooie foto's Loes.
    De sijsjes staan er echt heel mooi op en jij ziet ook gewoon ff een buidelmees. Zo gaaf! Torenvalkje is ook heel puik maar eigenlijk zijn dat al je foto's in dit blog. Was weer even heerlijk genieten :-)
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen