advanduren

zaterdag 2 september 2017

AWD.

Half Augustus ben ik naar de AWD. geweest en het was warm en zonnig, maar in het bos is het toch wat aangenamer.
Ben er ook wel leuke vogels tegen gekomen en ook Eekhoorns die elkaar achterna zaten en wat ging dat snel dat ik maar 'n paar foto's kon maken, Houtpantser juffers en Bruinrode Heidelibel gezien dus  mijn dag kon niet meer stuk.

                                                                   Veel kijkplezier
                                                  Klik op de foto voor 'n scherper beeld.


Houtpantserjuffer

Bruinrode Heidelibel

Smalle Randwants

Smalle Randwants

Bruine kikker, 2 cm groot.

Goudhaantje

Goudhaantje

Goudhaantje 

Koolmees

Zwarte Mees

Vink (man)

Vink

Winterkoning (juv.)

Winterkoning (juv.)

Winterkoning (juv.)

Tjiftjaf

Tjiftjaf

Pimpelmees

Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Grote Bonte Specht

Glanskop

Glanskop

Boomkruiper, loopt alleen naar boven.

Boomkruiper

Boomklever, loopt naar boven en naar beneden.

Boomklever

Boomklever

Kuifmees

Kuifmees

2 Rode Eekhoorns, de onderste maakten 'n sprong naar de andere boom.

Rode Eekhoorn


En bedankt voor de reacties op deze blog

6 opmerkingen:

  1. Hoi Loes,
    Je hebt in mijn thuisgebied behoorlijk wat gezien. Eekhoorntjes zie je er zelden. De paar keer dat ik ze gezien heb hadden ze steeds haast. Je hebt bovendien aardig wat vogeltjes kunnen platen die ik daar al een tijd niet gezien heb. Zo zie je maar, variatie genoeg.
    Groet, Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Loes,
    Dat moet een mooie dag zijn geweest in de AWD, Geweldige foto's heb je daar gemaakt.
    Mooi aanbod aan vogels daar, Wat staat de Boomklever er geweldig op.
    Groet Bert

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Loes,
    ik doe toch kennelijk iets verkeerd want jij ziet altijd wat ik graag wil zien maar nooit zie en jij komt en ze springen allemaal voor je lens hahahahahaha.... Ik ben gek op Eekhoorns maar die heb ik in de AWD nog nooit gezien. En dan al die soorten vogels. (zat je in eht hutje?) Prachtig blog met een hele mooie varia.
    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Loes, weer een hele goede dag in de AWD. Prachtige opnamen met een grote diversiteit. Gr. Ben

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Loes,
    Prachtig zoveel mooie soorten op een dag en ze staan er mooi op.
    Het blijft een mooi gebied met veel te zien !
    Ook leuk is het eekhoorntje en wel 2 achter elkaar aan een mooi moment .
    Gr Rob

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You did a great job, Loes. Your images are amazing!!! Thanks for sharing.Henry

    BeantwoordenVerwijderen